Pages

tirsdag 4. august 2015

Starten

11.August starter eventyret. YAY

Jeg er livredd, kjempespent og gleder meg på en gang. 

Jeg skal til Weston, Florida som er en by 30 min utenfor Fort Lauderdale. 

(((Akkurat den setningen har jeg sagt sånn 458201 ganger.)))

Det er en forstad i Broward County, Florida. Jeg skal gå på skolen Cypress Bay High School, som ikke er så langt unna første vfamily. Vmor, Charlene sa jeg kunne ta buss dit. ALTSÅ JEG SKAL KJØRE GUL BUSS WII. Det er dobbelt så mange elever der enn SVGS, og Sandefjord er Norges største videregående skole, med 2000 elever. Og Cypress Bay har da 4000. Det er en ganske ny skole som ble laget i 2002. 

Jeg reiser med organisasjonen Rotary, gjennom deres Rotary Youth Exchange program. Jeg skal da ha flere enn en familie. Men har bare fått vite den første, som består av en mor, far og to barn. En jente og en gutt på sånn 10-12 år tror jeg. Jeg har hatt litt kontakt med moren i familien, og de virker veldig hyggelige.
Så langt er det en uke til jeg drar og merker at det begynner å nærme seg!



kjenner det kiler i magen 😋😋😋

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar