Pages

fredag 21. august 2015

fancyfancy



De siste dagene har jeg vært med vmor ut å gjøre ærender bare så jeg ikke sitter hjemme hele dagen. Så vi har kjørt rundt hver dag egentlig. 

I dag fikk jeg endelig shoppet litt (en del) og har fremdeles noen sko jeg skal kjøpe igjen. 

Møtte også opp med vfar og vbror fordi de skulle på en "fitting" for bar mitzvahen til vbror som er neste helg. Vfar kjøpte også casually 2 dresser til 300$ per men det var halv pris vettu. 

Men nå er det helg og jeg skal på en av de luftbåtene eller vindbåtene eller hva man kaller det i morgen. Sånne med en stor vifte på basically. Vi skal til the Everglades og se på aligatorer og sånt!! Gleder meg veldig! Og etter det skulle Juli ta meg med på shopping. Merker penga flyr og jeg har ikke en gang fått kortet mitt fra rotary ahaha. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar