Pages

søndag 23. august 2015

Skolestart i morgen

Er passe redd for i morgen, men prøver å ikke tenke på det. Skolen er så utrolig stor og jeg kjenner ingen, jeg kommer til å gå meg vill hele tiden. Wæ.

I går var utvekslingsstudentene og rotex (ex utvekslingsstudenter) på water taxi i Fort Lauderdale og så på dyre hus, spiste lunsj og shoppet.

Alle utvekslingsstudentene i distriktet 6990. Fra Frankrike, Norge(meg), Tyrkia, Tyskland, Japan og Brazil.


Alle som var på tuuur! Det er så utrolig fint her men jeg klarer ikke beskrive hvor varmt det er . Varmen er en ting, det var 38 grader i går men FUKTIGHETSNIVÅET FOLKENS!!! Jeg skal aldri gå med fuktighetskrem igjen. Jeg tuller ikke når jeg sier at det smeltet. JEG SMELTA. Det er så innmari varmt her omg. Men alle sier at vinteren her er helt perfekt. Så gleder meg til det!



Mye stress meg telefon og alt det der så har nå funnet ut at det er like greit å kjøpe en ny en siden den jeg har er så utrolig dårlig og den er ikke "compatable" med verizon som er deres mobilselskap og hvis jeg skal ha mitt eget koster det 200$ så det har jeg ikke så lyst til. Så da kjøper jeg heller en ny en! Pappa er superhappy seff, så det skal vi gjøre i dag. Vi skal også besøke faren til vmor, og han bor i en av de dyre husene ved vannet som vi så på i går hahahaha. 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar