Pages

onsdag 19. august 2015

Plukke opp hestebæsj???

Var å registrerte meg på skolen i går og er fremdeles i prosessen av å få alt klart. Mr. Neely (han med solbriller) kalte meg Lilyhammer siden han hadde sett på det, så jeg har fått meg kallenavn. Vi fikk også gensere!


Så dro jeg og Charlene på er sted som het noe italiensk, men der selger de gourmet salater. Og siden min vfam er superduper sunne så var dette midt i blinken. 


Så dro jeg og Juli til chipotle og jeg prøvde det for første gang. Det var veldig godt faktisk!! Etter det dro vi på Rotoract møte. Og jeg tror jeg sa ja til å være med å plukke opp hestebæsj... Men Rotoract er for litt yngre roterianere som vil hjelpe til i samfunnet. Så jeg skal plukke opp hestebæsj wii. 


På orienteringen i helgen sa de at det var vanlig med exchange twenty, og at vi kunne bestemme selv om vi ville ha det i kilo eller pounds.  Men helt ærlig, siden min vfamilie bare spiser organisk og veldig sunt så tror jeg ikke det blir et stort problem. (Håper hvertfall ikke det) De sa også at de skulle ordne meg et ID kort til weston hills country club (det de bor) så jeg kunne dra dit å spille tennis, golf, svømme eller trene bare på treningssenter. De er så utrolig snille med meg, så langt har jeg bare brukt penger på Chipotle siden jeg har kommet til deres hjem. 

Også, alle snakker spansk her. No joke det er 60% eller noe som er fra latin Amerika. Så kanskje jeg kan lære litt spansk i samme slengen?? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar