Pages

torsdag 6. august 2015

det går ikke opp for meg

Det er litt for mange ganger jeg glemmer at jeg skal dra. Er ganske ferdig med å pakke, var stressa for at jeg ikke fant alle klærne mine. Men likevel klarer jeg i små øyeblikk å glemme at jeg skal ut i verden alene


Jeg har hatt noen hektiske dager. 50årslag til far, bursdag til to venninner og på søndag sa jeg hade til alle sammen. 


Mandag kom utvekslingstudenten som skal bo her i 3-4 måneder. Hun heter Emily og er veldig hyggelig! Håper hun får et helt fantastisk år i Norge.

Jeg kjenner sommerfuglene i magen, så jeg gleder og gruer meg. Å sitte alene på et fly og store flyplasser virker litt skremmende men, orker ikke planlegge steg for steg så jeg satser på at alt går fint, så kan min mor ta over alle bekymringene.
 
dette skrev jeg i går

-- 08:29 11.august (i dag)

MEN SÅ BLIR FLYET KANSELLERT thanks. 

Så nå må vi vente for å snakke med Kilroy for å få helt ny flyreise og da må vi vente til klokka ni. Koser meg på morgenkvisten da. 

Dette var veldig irriterende fordi jeg hadde faktisk fått sovet og var veldig klar for å dra. Jeg må være der før helgen fordi da er det "Inbound Orientation Weekend" da er det alle utvekslingstudentene fra hele verden som er i Florida som samles og møter hverandre. Så vi må få et nytt fly før det. 

---

Fikk akkurat et nytt fly klokka 7:55 i morgen som er i en høyere klasse(wohoo) så jeg drar klokka 4 i morgen tidlig. Gleder meg!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar