Pages

tirsdag 1. september 2015

det er ikke nok timer i døgnet

Det føles ut som jeg har vært her i flere måneder. Alt går så fort og jeg vil fremdeles at det skal gå litt fortere. Det er fremdeles tidlig og jeg vil at det skal bli jul NÅÅÅ. 

Katie har vært en engel og tatt meg med på forskjellige restauranter, og dagen før Bar Mitzvah'en dro vi til Chili's og koste oss gløggggggg. Hjalp meget mye at alle 4 liker One Direction ahahaha. 

Alle synes at Katie og jeg ligner veldig på hverandre. Alle sier det, når vi går i gangene og møter noen hun kjenner og ikke jeg, så sier de alltid "You guys are like twins" "you guys look so alike" osv haahah. Carla og Jeigh er de morsomste folkene i hele verden sånn serr jeg dør. 
 


Var i Bar Mitzvah'en til vertsbror og det var utrolig gøy!! De gikk fullt ut og betalte en formue for alt. Vfam EEEELSKER The Hurricanes (et college fotball lag) Og jeg forsto ikke at navnet til hunden dens (Cane) kom fra Hurricanes. Og hele Bar Mitzvah'en hadde temaet til The Hurricanes, altså oransje og grønn. 


De hadde slushy maskin, tattoos, Photobooth og Xbox's, basketballgreier, icehockey og andre spillsaker. Det var helt sykt. 

DE HADDE OMELETTSTASJON

Og de hadde en isskulptur med reker på det var så utrolig kult. 


Dagen etter dro vi til Fort Lauderdale for å besøke vmor sin far og HUSET VAR FANTASTISK. 



HADDE OGSÅ PØLSER I DAG!!


Miss you paps, var ikke helt det samme men bedre enn ingenting. 

Gleder meg til Labor Day og andre høytider fordi da får vi fri fra skolen hahaha. Tror jeg skal ta del i noen Jødiske høytider også, og jeg tror det kan bli veldig interesant å ta del i deeeet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar