Pages

lørdag 12. september 2015

WHAT DO YOU MEAN

Har jeg virkelig vært her en måned folkens?? Alle spør meg om jeg savner hjemme, og det gjør jeg. Savner alle veldig veldig mye. 

Har nå akkurat vært sjuk for andre gang. Tror det er fordi det er så varmt og kaldt om hverandre her. Du smelter når du er ute og fryser i hjel av hvor hardt de kjører airconditionen inne. Psykologi timene mine er så utrolig kalde. Han sa også at hvis noen tukler med airconditionen hans så klikker han hahahah. Men han er veldig morsom så det er jo bra. 



Det er så utrolig fint her, kommer virkelig ikke over det!! Bruker fremdeles mesteparten av bilturene til å ta bilder av palmer og sola. Don't judge me.


Var også på Hurricanes game her om dagen. Det var første i sesongen og vi var på enda en i går. Synes det var veldig kult å være på første rad og GRATIS MAT. De sa også at dette ikke var slik vanlige fotballkamper gikk for seg. Altså ikke alle spiser reker og roastbeef på college fotballkamper. Men det var pølser og pommes fritt der og. Den vi var på i går var en bortekamp i Boca, og vi vant selvfølgelig!! Da var det ikke noe fancy seter og reker, da var det bleachers og øl i store kasser med is som ble solgt. Men det var likevel kult.

Dro til Adventura og ble litt blakk med en venninne og. Det er så mange geotags (sånne bilder på snapchat) og bruker selvfølgelig alle jeg har mulighet til. 

Han også funnet ut at jeg og min kjære far er ganske like når det gjelder vinkler på bilder.


Har vært en del familieparties. Altså venner av vfam, som det er ganske kleint å møte. Men det er jo likevel hyggelig å møte nye folk! Alle spør de samme spørsmålene.

Liker du florida?
Hva er forskjellig?
Savner du familien din?

Jeg mener hallo, "nei jeg savner ikke familien min i det hele tatt, er jo bare på andre siden av jordkloden og chiller" er ikke akkurat det jeg skal svare. MEN det er jo samtalestartere i guess.

Fikk snakket med noen av vennene mine hjemme i dag også, var ren lykke da plutselig Anna popper inn! Alle sfj jentene hadde jentekveld og jeg vet ikke om de hadde snakket med Anna eller ikke men jeg skreik liksom når hun kom på appear. Skulle egentlig snakke med sissy og men ble ikke noe av, whoops.

Har vært veldig mange langhelger nå, skal feire noen jødiske helligdager nå fremover. I morgen er Rosh Hashanah ( Jødisk Nyttår) og de skal feire med en middag. Gleder meg til å oppleve det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar